Москаль: «Найбільш реальна можливість відновити роботу Ужгородського аеропорту – це передати його в користування авіаперевізнику з Євросоюзу»

270538Минулотижнева нарада в Міністерстві інфраструктури України за
участі представників Державіаслужби, Європейського агентства з авіаційної
безпеки (EASA), уповноваженого органу з питань цивільної авіації
Словацької Республіки, «Украероруху» та Закарпатської ОДА щодо
відновлення повноцінної роботи Міжнародного аеропорту «Ужгород» так і
не принесла очікуваних результатів. Так вважає Геннадій Москаль.


– Згідно з рішенням EASA, заявку на проведення аудиту та
сертифікації об’єктів має подати «Украерорух», із них першим визначається
аеропорт Ужгорода, а всі інші EASA визначатиме самостійно, – зазначає
голова ОДА. – Однак конкретних домовленостей у цьому питанні не
досягнуто. Для проведення аудиту та сертифікації Україна має  передбачити
кошти в Держбюджеті на 2018 рік, тоді як часові рамки своєї роботи EASA
визначає самостійно. Це може бути період від 2019 аж до 2022 року.
У неофіційній розмові представники EASA повідомили, що обладнання
регіонального підрозділу «Украерорух», який обслуговує аеропорт
Ужгорода, дуже застаріло, фактично виведене з ладу, тому його сертифікація
неможлива. Крім того, представники уповноваженого органу з питань
цивільної авіації Словаччини наголосили, що після проведення аудиту і
сертифікації ще необхідно підписати угоду між урядами України й
Словацької Республіки, яка має бути ратифікована парламентами обох країн.
Оскільки відновлення повноцінної роботи аеропорту в такий спосіб може
затягнутися на невизначений термін, найбільш реально вирішити це
стратегічне для Закарпаття питання, передавши аеропорт у користування
авіаперевізнику з країн Євросоюзу, який не потребує сертифікації EASA. Це
можна зробити шляхом продажу через аукціон або в інший передбачений
законодавством України спосіб. При цьому слід передбачити дольову частку
обласної ради, на балансі якої перебуває Міжнародний аеропорт «Ужгород»,
а однією з умов зробити обов’язкове запровадження регулярного
авіасполучення між Ужгородом і Києвом. Зацікавленість у купівлі
Ужгородського аеропорту вже висловили кілька європейських
авіаперевізників, у тому числі лоукости.

поділитись в соцмережах